Perjuangan & Pergorbanan.


sedar tak sedar masa pantas berlalu dan aku dah sembilan bulan duk teman mak aku. Sangat best dan masa yang ada rasa cepat sangat. 15/1 hari itu aku di kejutkan dengan tawaran sambung belajar di UTHM bidang pendidikan vokasional katering. Terkedu. Alhamdulillah dalam hati tak tahu nak menangis atau nak apa. Syukur pada Allah atas peluang ini. Macam tak percaya. mampukah aku jadi setabah arwah ayah ku mengajar & memberi ilmu tanpa jemu pada anak muridnya. waduh. macam-macam dalam fikiran. Terima kasih mak & keluarga sentiasa memberi bantuan kewangan & sokongan pada diri ini. Doa & semangat dari kalian amat aku perlukan. Aku tahu culture diploma lain dari time degree, bukan di suap-suap lagi, bukan di manja-manja kan lagi. Oh Allah! tabahkan aku untuk perjuangan ini. semoga segala pengorbanan mak & keluarga terbalas jua suatu hari nanti.
Wahai hati, semoga engkau terus tabah & kuat dengan dugaan yang mendatang, itu semua hadiah dari Allah tanda Dia pedulikan kamu wahai hati. Fighting.



Hey little fighter, soon it will be brighter. keep fighting!

FH. February2016.

Comments

Popular posts from this blog

Cintakan ALLAH kekal selamanya :)

Beras Cap SUKA HATI .

Dapat Surat Tawaran Pulak -,-