Hati. tabahlah di kau.

171015


Hati aku makin tak kuat nak hadapi segalanya. Hanya Allah tempat mengadu. Maafkan aku semua insan tersayang, aku lelah dengan semua ini..

Erti hijrah bukanlah hanya pada pandangan manusia sahaja. Yang paling penting pada Allah, Dia maha mengetahui bagaimana usaha kita untuk berhijrah. Ya Allah... bukan mudah untuk melalui cabaran hijrah ini.. aku harap engkau selalu memberikan aku ketabahan mental & fizikal kepadaku...
Ya Allah.. aku taknak jadi hipokrit.. aku taknak orang sekeliling aku nampak aku baik padahal dalaman aku teruk.. busuk.. aku nak berubah ke arah kebaikan luar & dalam.. siapa aku sebelumnya aku harap engkau terima taubat ku..

Dosa aku setinggi gunung seluas lautan.. aku bimbang dosa aku tak terampunkan..
setiap kali air mata ini mengalir hanya maha suci Allah yang maha tahu.. kenapa murah sangat air mata ni??
Air mata aku mengalir bila hati aku terluka.. cukup terluka.. bila hati sakit , air mata jadi penawarnya..  Aku takkan pernah kuat tanpa pertolonganMu ya Allah.. kuatkan aku.. tabahkan aku dalam menuju ke arah jalanMU.. aamiin...

Comments

Popular posts from this blog

Cintakan ALLAH kekal selamanya :)

Beras Cap SUKA HATI .

ULTRAMAN ~ \(^___________^)/