Fat's , Lemak's --'

Assalamualaikum dan selamat malam readers.

Cuti semester aku berjalan dengan lancar selancar-lancarnya alhamdulillah. dengan penambahan berat badan , saiz badan , bentuk badan dan segala jenis badan yang ade. walawehh -..- jangan bayangkannya please. *muka stress. -_-
 Yup. aku still kat perak. aktiviti makan tidur makan tidur telah berjalan dengan jayanya dan hasilnyaa lemak's lemak's telah mula bercinta dalam badan ni. Huuhuhu. nanti balik pahang , family yang lain mesti tak kenal aku kan? Ehhh. MUSTAHIL. Mana mungkin mereka tak kenal akuu. aku kan adik diaorang. muka still sama. saiz je berbeza. Hahahhaha. :p
Oh ya. tadi tengok cerita ROMI CINTA JULIA kat tv 3 . Episod malam ni , si romi dah ceraikan julia. sedihhh bak hanggg T_T , pas habis cerita tu aku pun jumpa mak aku.

Aku : Makkk. sedihh laaa :(
Mak : sedih kenapa? *muka terkejut
Aku : Ceritu yang adik tengok tadi tu sedihh :(
Mak : Pegi la menangis *suara mendatar.

 Hhahahahha. mak aku ni pandai juga buat lawak ya. Huhuhu. tak jadi nak sedih kalau gini gayanya.


Jyeahh. aku dengan boyfriend baru aku. amacam hensem kan? Hahhahaha
Satu-satunya abang bongsu aku yang tak kawen lagi yang lagi 5 orang abang's abang's dah selamat dah. Hohoho :p
Heaven habis muka aku dengan payung besau tu. Al maklum laa pi jenjalan tengok kapal masa hari Navy kebetulan panas. So , sad storyy ku sangka panas hingga ke petang rupanya masa kitaorang dah nak sampai kereta hujan di tengah jalan. Pepatah apa tu eh? Mari bincangkan. Hihihi. Alhamdulillah hujan rahmat Allah. 

Okaylah. itu je dulu untuk malam yang indah ni. 




Love's Allah , Rasulullah , Family's , Amal , Friend's :) <3
Goodnight and Assalamualaikum. 

Sincerely AmalDhyla 6513. 


Comments

Popular posts from this blog

Cintakan ALLAH kekal selamanya :)

Beras Cap SUKA HATI .

ULTRAMAN ~ \(^___________^)/