Tuesday, 19 November 2013

Wedding Besties. Yeay! (:

Views

Assalamualaikum. Hai \(O_o)/

ahad baru ni. 16/11/13 aku pergi tengok kawan aku akad nikah. kawan baik aku.. kami satu kelas.. suami / isteri tu dua2 membe aku.. namanya zuria dan fardhan.. Hehehe. How sweet <3 satu kelas time sekolah menengah bercinta start tingkatan dua lagi then at last diaorang dapat di satu kan dengan jayanya dengan izin Allah. Alhamdulillah.. syukur and happy sangat dapat tengok membe akad nikah and bersanding dalam usia 19tahun. wahh tak lama lagi dapat anak sedare baru laa aku n kawan2 kan? Hhahaha. :p kebetulan aku cuti sem nih dapatlah datang jumpa membe perempuan yang lama tak jumpaaaaaa. miss you all. dah khawin pun sorang , dah dapat title PUAN. no cik cik lagi ye? Haaa. apa2 pun tahniah dear ;)







happy happy jugak. dalam hati berdebar sebab 21/11 ni result keluar. Hmm sangar berdebar. :( sedihnyaa dah nak pi balik johor semula nak kena pi latihan industri. :(
oh ya, encik b.penawar dah selamat d interview dengan jayanya. Alhamdulillah. dia lega aku pun lega. harap dia dapat sambung untuk interview yg kedua . ketiga dan dapat masuk tempat belajar yang dia impikan. semoga segala cita-cita menjadi kenyataan, Aamiin :)
mak aku nanti kena ikut hantar aku balik johor then balik pahang pastu kena pulak pi perak utk hadirkan diri time konvo akak aku bulan 12 nih. ehh? encik b.penawar pun konvo bulan 12 nih jugak. ohh tahniah! akak n awak :) 


ade rupa aku tak?? tapi aku tak seksi la macam gamba ni. hehe. neng buatkan untuk aku guna momentcam. thanks neng comel. <3 daaaaaaa.


TERIMA KASIH KEPADA YANG SUDI BACA YEE :)

No comments:

 
Rainbow Arch Over Clouds