Saturday, 23 November 2013

Johor cuti Jumaat/sabtu. :)

Views
 Assalamualaikum.
Hai readers :)
Hari ni aku tengok berita and seperti yang kita dah sedia maklum. hari cuti untuk negeri johor sabtu/ahad di tukarkan kepada jumaat/sabtu , sama macam negeri terengganu,kelantan and kedah. Alhamdulillah hari jumaat di muliakan dan golongan lelaki muslim dapat menjalankan ibadah solat jumaat dengan khusyuk dan taklah tergesa-gesa. Memang kalau budak-2 sekolah even budak ipta macam aku ni pun kalau dah biasa hari jumaat belajar separuh hari je jadi macam tak syok lah kan kalau tukar? tapi semuanya ade hikmah. aku pun sokong lah hari jumaat cuti. sebab akak aku yang duk kelantan kata banyak manfaat cuti hari jumaat nih.. tak lama lagi negeri pahang pulak menyusul ye? In shaa Allah..
Mesti yang ade yang konfius kan kenapa aku beria benor update pasal negeri johor dah tukar hari cuti nih , padahal aku ni asal pahang. hiihihi. aku nih belajar kat politeknik johor bahru jadinya memangla terasa jugak effect pertukaran cuti tu.. nak2 lagi time kuliah nanti.. Mudahan di rahmati Oleh yang Maha Esa. Aamiin. :)




TERIMA KASIH KEPADA YANG SUDI BACA YEE :)

No comments:

 
Rainbow Arch Over Clouds