Tuesday, 6 August 2013

one day before raya. -,-

Views
Assalamualaikum , hai blogger sekalian. :)

aku dah kat bandar jengka. bandar penawar tak lama lagi lahh. Heeee :p setelah sekian lama tak balik. Alhamdulillah.. sampai jugak akhirnya. Tuhan je tahu bertapa rindunya aku kat family n rumah aku kat pahang ni haaa. even rumah ni tak bernyawa tapi kat sini laa aku tinggal dr kecik sampai laa dah membesar cam sekarang ni.. ye , mungkin aku banyak stay kat johor sekarang ni , maklum laa belajar kat sana. tapi hati still kat pahang.. tempat lahir ku. cewahhh -_- ayat taklehh blahh.

ehemm , apa ehh nak taip? tadi rasenya ade idea. ni takde pulak dah.. hmm duk kat rumah sendiri ni.. yaa Allah nyaman nya tak terkataaa , hehehehe yelaa cuti awal2 tu aku duk kulai rumah abang ngah aku.. ehh , best jugak duk sanaaa , abang ngah sangat caring. ohh abg ngahh ! adik sayang awkk <3 hehehehe

hmm kesian n sedih bila mengenangkan orang yang tak dapat cuti raya sebab berkerja. aku tahu mesti sebak n sedihh hati diakan? takdapat beraya dengan keluarga first raya :'( sabar tauuu. 

hmm laparnya. makin menjadi2 plak lapar bila bau rendang mak buat ni.. takde sapa leh tanding kesedapan rendang mak aku buat. ehh mesti laa sedap , semua org cakap camtu tau..nak2 lagi anak2 dia ni haaaa , mmg tak sempurna tanpa rendang air tangan mak. al maklum laa , air tangan seorang ibu dapat dirasai oleh anak2nyaa. yeayy.

tak best sgt laa raya , cuti kejap sgt. ahad dah kena balik asrama. assignment , presentation menanti yelaa turn aku pas raya. mcm takde life je -_-

ohh ya di sini sebelum raya saya Fadhila binti Hassan ingin mengucapkan selamat berpuasa dan selamat hari raya kepada my lovely family n my only one amal. friends , lect's , teacher's n so on.
My mom Hamiah Mat Adam
My Bro : Faizat Hassan , Fairuz Hassan , Firdaos Hassan , Ahmad Tasfi Hassan , Mohd Fahmi Hassan and Fauzan Hassan.
My sis : Farisah Hassan , Fatirah Hassan , Fatinah Hassan , Farhana Hassan and Faiznur Hassan.

Maaf Zahir dan Batin. i love youuu so muchh :)

salam zuhur :)



TERIMA KASIH KEPADA YANG SUDI BACA YEE :)

No comments:

 
Rainbow Arch Over Clouds