Saturday, 17 August 2013

fabric softener , shower gel , syampoo :3

Views
Assalamualaikum peep's :)

haii , lama tak update. ehh lama ke? rasenya sehari sebelum raya dah updatekan? hmm assignment dah mula mengila sekarang ni. tapi aku n the geng macam biase laa duk wat releks wat peace. hehehe :p takdee laa kami still wat slow2 assignment , maklumlaa awal2 lecturer kasi assignment takla rase sangat enn tp dah nak dekat due date baru laa rase semangat nak buat kerja , tak gitu -_-
ye , adik-adik sekalian jangan tiru perangai akak-akak kat poli ni ye. Bahaya okay. Hihihihi ^_^

sambil2 buat assignment ni , tetibe ade mood pulak nak menaip kat blog koi ni haaa , aokmer acane rayer? koi ni dok gi berghaya pon. malehh nok kluor , koi nok menikmati cuti yg ade kat rumoh jee. hmm , kejap jak balik pahang. sedar2 je aku dah ade kat poli balik. hmm sedih nak tinggalkan mama kat kampung.. hmm fuyoo kampung dah jadi rumah aku tuu. hahahaha -_-

Hmmm baju raya aku warna biru. baju raya dia pun warna biru. biru UMNO :p yeayy sameee!!! kita sukaaaaa ^_^ hehehehe.

okay, okay berbalik pada tajuk di atas , td membe2 aku nak hang out pi jenjalan kat mana ntah , aku malas nak ikut.. so , aku pun pesan kat diaorang suruh beli barang2 keperluan aku yg dah nak habis..

hmm pelembut kain aku dari sem lepas aku pakai akhirnya dah nak habis , lau lagi sekali aku basuh kain maka habis lah dia. huhuhu jadi aku pun nak beli baru laa , orang kata sediakan payung sebelum hujankan? aku baru nak berjinak2 pakai softlan, actually aku nak guna jenama comfort tapi tapi tapiiiiiiiiiiiiii takde yg jenis refilled laa comfort tu -______- , kat rumah pahang mak aku guna jenama tuu. hmm sedih laa cenggini. takpe softlan pun okay jugak bahh kan. :)

okay , aku pakai softlan lavender fresh katanya. huhuhu :p

pastuu sabun mandi plak aku suka pakai jenama dettol yang warne oren tuu , re-energize shower gel namanyaa. Hmmm best bau dia. hahahhaahha. takleh blahh. tapi hakikatnya aku mmg selesa laaa pakai sabun tuu. amboi kemain lagi macam promoter barang rumah ke rumah pulak dah dhyla ni haa ehh ? aduhai =='
haaa , tu diaaa . hahahaha :D sabun kebanggaanku. Hahahahha. astaghfirullahalazim , riak betul. sabun je kott -_-

and the last but not least hihihi , syampu rambut koi ni laaa , aku sebenarnya suka pakai rejoice , eh betul ke ejaan tu , hmm ntahlaa abaikan jela.. tapi sejak duk asrama ni pakai plak syampu jenama feather , ehh cam best jugak je syampu ni , so aku pun stay je la guna , dah abih beli lagi dah abihh beli dan beli lagi kan. bila dah bosan try la syampu lain pulak. ehh camtu ke? aku tak memilih kat rumah aku mana syampu or sabun mandi yang ade aku pakai je janji halal dan toyibban. HHAHAHHA.
yelaa yang kat rumah kann freeee mak tak marah pun kalau guna. Hhehehhee.


hmm , aku saje je promote benda2 cenggini , manelah tahu ade yang berkenan nak try jugakkan. patutnya CEO syarikat jenama2 kat atas ni kena bagi komisen kat aku atas kebaikan hati dan nurani aku ni mempromosikan brand dyorg. HAHAHAHAHA. amboi. taklaaa gurau jeeee.


 rindu kat kakak ( cik Faiznur ) aku sorang ni. hmm muka macam adik2 je dia ni kan. haippp!! umur dia dah 23tahun okay. -_- tolong jangan panggil aku kakak dia. aku baru 19tahun :3
hmm tu je kot , dah takde idea dah ni , nak sambung buat assignment , tak nak ganggu si dia yang tengah rehat setelah penat berkerja. rehat baik-baik yeeeee awak :)

okaylah. Assalamualaikum reader's . pray for Mesir (:


TERIMA KASIH KEPADA YANG SUDI BACA YEE :)

No comments:

 
Rainbow Arch Over Clouds