Penangan Kafein Nescafe -,-


Assalamualaikum.

okay aku dah 2 hari berturut-turut tidur pukul 4 pagi. Ya ampunn , penangan minum nescafe memalam buta!! emang bestlahh berjaga tapi tak study. kawan satu bilik aku pun sama tak tidur. apa yang tak samanya semua minum air nescafe jugak. naye habis ahh tak tidur. -_- pastu bangun jangan cakap ahh pukul berapakan. inilah di katakan aturan tidur dah tak teratur. Sekarangkan sibuk dengan pilihan raya. so , aku dengan membe2 SADA CREW'S aku pun sibuklah jugak berkempen fan page kitaorang. Bhahaha :P ehh , korang dah liked belum fan page kitaorang?? kalau belum jangan lupa lak liked klik sini ---> AWAK PUN COMELL JUGAKK :) hehehe.
hmm , pagi tadi time aku bangun , ehh pagi ke tengahari ekk? ntahlaa. huhu aku terus on handphone aku yang dah setengahari aku biarkan mati bergitu sahaja. ecehh lalu aku call mak kesayangan aku tu. sebab rase terlalu stress pasal subjek killer yang boleh buat aku gila ni. bila dah dengar suara maka aku , aku pun tetibe sebak nak nangis. so , termenangislah aku time borak dgn mak aku tu. sebab dah lama gila aku tahan nak nangis, dah dekat sebulan aku tahan. lagi pun mak aku nak pi umrah dah rabu ni :( sedihnyaa. mak aku bagi kata-kata semangat. then aku rase lega sikit sebab ade semangat dari dia.
 Ohya , malam ni tuan rumah sewa aku ni buat jamuan hari jadi anak dia. so , dia jemput kitaorang seisi rumah pergi tanpa ade sesiapa pun tak pergi katanya. ehh , makan free kan, siapa taknak? kitaorang yang sedia pokai ni memang sangat berbesar hati untuk menghadirinya -_- haha.

okaylah , nak pi buat practical test kat cidos lak. annyeong. :)

Comments

Popular posts from this blog

Cintakan ALLAH kekal selamanya :)

Beras Cap SUKA HATI .

Dapat Surat Tawaran Pulak -,-