Miss You Badly ;(

 Assalamualaikum. Haa hari ni aku tak de paper. sambung jawab last paper hari khamis minggu depan pulak naa. dah ahh dua paper yang aku jawab kemarin , semalam hancur gila. banyak yang rongak jawapan aku. Hadoi , mampus ahh result aku nanti. haishh , jiwa kacau betul :(

Hmm. mak aku bertolak ke KLIA pagi tadi then kul 5 ptg nanti berangkat ke Mekah. Hmmm tak dapat laa aku call n mesej mak aku macam selalu.. miss you miss youu badly momm :(
tak ade laa orang yang nak teman adik borak selama dua minggu.
Moga Allah , mengurniakan ketenangan dan tahap kesihatan yang terbaik sepanjang mak berada di sana.. dalam melakukan ibadah umrah.. mak selalu cakap. niat lah kerana Allah ta'ala :) hehe.
mak doakan anak-anak mak kat sini ye.. :)  moga Allah sentiasa lindungi mak.
selamat pergi ke sana dan pulang ke rumah dengan selamat.. Aamiin :)
aku harap takde istilah repeat paper untuk aku dan membe aku untuk sem depan. terima kasih (:

k laa , tuje. :)

Comments

Popular posts from this blog

Cintakan ALLAH kekal selamanya :)

Beras Cap SUKA HATI .

Dapat Surat Tawaran Pulak -,-