Sunday, 10 March 2013

Warkah Rindu Merana :)

Views
Takkan lagi aku menunggu
kau hadir di dalam mimpi-mimpiku
puasku mengharapkan dirimu
seperti mereka yang punya cinta
Diriku tanpa dirimu
kau tempuhi penuh bahagia
diriku mahu kau tahu
pedih ini kau tak terasa
Warkahku mengharapkan dirimu
seperti yang aku kenali dulu
setiaku menantikan dirimu
seperti setianya terhadap diriku
Tapiku melepaskan mu
melangkah namun tak berdaya
terusku terus menunggu
cinta yang takkan pernah ada

Bau -Warkah

***
Menangis aku kenang 
Saat hatiku kau tinggalkan 
Hanya sakit yang aku pendam
 Dalam rindu yang semakin dalam 
Tak tahu harus di mana ku temukan jawabnya
Kau pujaanku di mana
 Ku sakit harus menunggu lama
 Merana hati merana 
Dalam rindu aku bertanya
Kekasih kau yang ku kenang
 Jatuhkanku dalam lingkaran
 Walau sakit yang aku pendam 
Rindu ini tak kunjung padam
 Tak tahu harus di mana ku temukan ooh
Kau pujaanku di mana
 Ku sakit harus menunggu lama
 Merana hati merana 
Dalam rindu aku bertanya
Kau pujaanku di mana
 Ku sakit harus menunggu lama
 Merana hati merana
 Dalam rindu aku bertanya
Merana hati merana
 Dalam rindu aku bertanya 
Sampai nanti selalu bertanya

Davinci - Rindu Merana.

***


 


TERIMA KASIH KEPADA YANG SUDI BACA YEE :)

No comments:

 
Rainbow Arch Over Clouds