Menuju ke arah Final Exam :')



Menunggu menunggu menunggu markah test,quiz,presentation dan sebagainya :) Maybe Hari jumaat ni dah boleh check markah semua tuh. M A Y B E.

Daripada menunggu benda yang tak kan ada baik tunggu benda macam tuh kan.. Now , aku tengah sibukkan diri with my girlfriend's (Azniza , Shasha , Ain , Syahirah ) n lain lain... 
esok mau pergi larkin untuk teman roomate kesayangan aku n Ainqayyum cari tiket. Kami pergi berlima - aku , az , shasha , ain , sya.. maybe sya yang drive kereta sewa tuh sebab dia ada lesen. Aku ?? aku memang tak ade apa apa lesen.. lesen khawin pun aku tak ade okay so jangan di tanya kenapa.

Petang semalam lepas test aku pegi library untuk photostat soalan-soalan tahun2 lepas (Banksoalan) subjek yang aku amek sem 1 ni.. peh memang memerlukan duit yang banyak lah . sebab? sebabnyaa tebal nak mampus lah benda tuh.. haihh :| boleh ke tak study semua tuh ekk? 
FADHILA BOLEH FADHILA BOLEH , BOLEH , BOLEH , BOLEHHH ! Omooo...... study malas jew dari dulu sampai sekarang , haih teruk nooo :-( taubat nasuha lah dhyla oiiiiiiiiii.

cuti study week ni aku akan guna untuk berdating dengan kertas2 soalan yang aku photostat yang gilaa bapak banyak tuh.. macam habis sangat je aku study kan -..-

Jadual Final exam aku :

18/11 PD
19/11 housekeeping
20/11 FUNDAMENTAL tourism & hospitality - Customer service 
24/11 Front Office - Food sanitation 
 
dah habis tuh dah boleh berambus dari hostel bawak barang barang keluar.. 
Hoyeahhh ..jengka tunggu i , tunggu i tauu..  tapi i will miss my room , my bed.. oh , my roomate , my Besties...Yup, i will :'( 
ni meja study aku. Hohhooho.omey tak omey tak ?  sekarang dah tak ada rupa meja sebab sibuk sampai tahap tenok :P



you see i'm smile ? dont trust me, it is fake smile :') YangbenarlagiBaik, DhylaHassan.

SADA WAS HERE 6/11/2012 :')

Comments

Popular posts from this blog

Cintakan ALLAH kekal selamanya :)

Beras Cap SUKA HATI .

Dapat Surat Tawaran Pulak -,-