Sunday, 25 November 2012

kini, di rantau perintis.

Views

okay , alhamdulilah. selamat sudah sampai ke rumahku syurgaku setelah menamatkan zaman bujang bersamaa.. ewah. kau ingat ucapan perkhawinan ke.
okay. be serious. 
setelah selamat menjawab ke semua paper yang ade dengan tak berjayanya.-,-

malas nak tahu result nanti. lantak kaulah result.

semalam tidur kejap rumah abang aku kat kulai , basuh basuh baju yang ada.
pagi tadi pukul 10 naik bas tanpa makan cuma minum je. 
almaklumlah , aku ni terbangun lambat. sebab tuh lah sampai larkin terus kalut kalut beli tiket then terus naik bas.
macam biaselah , aku duduk sit untuk sorang punya. adoi berapa jam aku kena tunggu untuk makan kat rumah. asal bas berhenti je aku tak turun , banyak kali jugak dia berhenti. tapi tak jugak aku turun. 
malas mungkin.

sampai telephone aku terjatuh kat bawah sit tempat aku duduk. then naseb lah ade yang membantu. 
terima kasih di ucapkan.

kul 6 petang lebih lebih aku sampai terminal jengak then tak lame pastuh abang aku jemput.
pastuh sampai rumah kiss pipi n dahi mak dan salam tangan dia. 
tukar baju kejap thennnn, apalagii
mencekiklah jawabnya. dah lapor tahap dewaa dari pagi tadi perut aku dok menyanyi lagu dangdut. haihh

pastuh tengok tv.. tapi rase mengantuk sangat pulak. aduhai. sabar jelah. dalam bas tadi tidur tak lena. 

malam ni mesti tidur mati. hehe

fadhila kena tabah kan hati , ini kan yang berbaik untuk kamu.doakan dia moga berbahagia.
teruslah bergitu. 

:)



TERIMA KASIH KEPADA YANG SUDI BACA YEE :)

No comments:

 
Rainbow Arch Over Clouds