I'm hurt :'(




aku yang telah merelakan mu.



Hati ini tlah letih
Jalani kisah yang kau rasa perih
Seolah hatimu yang paling terluka
Tak pernah kau lihat sisi hatiku

Di matamu kau anggap ku selalu salah
Di depanmu aku kan bersumpah mengalah

Aku yang telah merelakanmu
Karena kini aku merasa
Tak mampu bahagiakanmu
Tuhan jagalah jiwa dan raganya
Hidup matiku hanyalah untuknya
Walau ku tak bersamanya

by seven teen.


You may have chemistry with her, but you have history with me <3 :'(
I don't care who you are, I don't care how you look, I don't care where you're from, if you can make me laugh then I like you.
You can't be just friends with someone you're madly in love with. <3
You can replace me, but you can't replace the memories you had with me.

be strong girl. dhyla.

TAKE A NOTE : Saya tak minta awak menjadi milik saya. tapi saya mahu awak menjadi manusia yang paling bahagia walaupun bukan dengan saya. :')






Comments

Popular posts from this blog

Cintakan ALLAH kekal selamanya :)

Beras Cap SUKA HATI .

ULTRAMAN ~ \(^___________^)/