Finally, final project , done ! ^^


Alhamdulilah , lega di hati ku. Finally , siap jugak assignment final project subjek application of computer :) SenyumBahagia ke ? tak tak.

setelah bersengkang mata , menolak bantal ketepi dari terus di godaa untuk bermimpi di malam hari.. Ceh , padahalll.. jam 2 pagi lebih lebihh aku telah tewasssss ZzZzzzzzZ. (tiduq satt)

pastuh bangunn.. ntah jam berapaa.. sambung buat kerja :P

semua buat kerja dengan jayanyaa.. Thennnn.... dapat hantar dute date yang di tetapkan. Hoyeahhh!

S A D A CREW'S memang suka buat kerja last last minutee. that our trademark okayy.
Jangan tiru aksi ini di rumah okayy  -..-

Aku baru dapat mesej dari Najwa my assistent of the rap class.

" esok sume plaja wajib hadir drestoren baiduri sblom jam 8pg , ada forum dr 8-12 shj. pakaian formal. sarapan pg n mkn tgh hari dsediakan tolong feedback hari ini-Miss Anipah"

Errrr .. Hah ? Aduiii.. omooooooooooooooooooooooooooooo......... kenapa ? kenapa ?
Roomate aku & Ainqayyum dah lah nak balik esok. Heh...
-Nampak tak permainan orang tengah merungut ? cehhh , =..=

Alhamdulilah , ada forum esok.. sebelum 8 pagi pulak tahu kena ada sana.. Haaa , terima kasih Forum. Terima kasih sangat sangat :)
aku akan pergi dengan shasha n syahirah gamaknya.

propaa je tauuu.=='

ouh yaa , semalam aku pos barang n kad untuk mak kesayangan aku.. mintak restu sebelum Final Exam. Tadi mak aku call say ' Thanks ' dah dapatttttt :)
Al-maklum laa aku tak dapat peluk cium mak aku macam selalu aku buat sebelum pergi menuntut ilmu kat sekolah :'( Rindu mak.. Rindu aidil jugak. :)

Boooo , dhyla perasaan cam ade orang nak rindu diaaaaaaaa.. booooooooooooooooooooooooo =,=

okay , okay.. dah lah... malas taip.

by, Mr.boogie [hantu]  =..= pehh tak tak by dhyla okay dhyla  :/



nama saya FADHILA , tolong eja betul betul. F A D H I L A bt Hassan tak ada H kat belakang , tak ada NUR ke SITI ke NURUL ke.. so Jangan pandai pandai nak tambah okayy.. 

Saya sayang mak , arwah ayah ,  muhamad aidil saya dan Family juga kawan baik saya. ^^

dhyla.




Comments

wahida idris said…
saya sayang family saya jugak. hehe

Popular posts from this blog

Cintakan ALLAH kekal selamanya :)

Beras Cap SUKA HATI .

ULTRAMAN ~ \(^___________^)/