Monday, 1 October 2012

Test , Quiz , Presentation , bla.bla.bla

Views

Tiap-tiap minggu ada test , assignment , quiz , presentation , macam-macam lah..
penat otak , penat badan .. aku demam pun tak baik lagi. Tak ada mood nak buat kerja.
TEST food service sanitation tadi sudah cukup memeningkan kepala.. susah gila.
susah tuh sebab aku tak baca , kalau baca pun tak masuk dalam otak :'(

Rupa-rupanya cuti raya haji ni hanya 3 hari... nak ke tak ye balik ? Hurmmmm
aku memang nak balik jumpa buah hati aku.. dah lama tak jumpa dia.
Mak aku pun mesti rindu aku kan ? Hurmm

i love you Aidil , I LOVE you makkkkkkkk :) I miss both of you so much .


TERIMA KASIH KEPADA YANG SUDI BACA YEE :)

7 comments:

AznizAzizi said...

relek la... az xbce pe2 pn tw... ag ssh nk jwb... sdih tw... T.T

ℱᗩᖙᖺᓰᒪᗩ ᕼᗩᔕᔕᗩﬡ said...

Az boleh jawab punya , wa caya sama lu beb. Y_Y

AznizAzizi said...

hahahha...
td mcm nk tido jwab.. az rse msty skit pny la...

ℱᗩᖙᖺᓰᒪᗩ ᕼᗩᔕᔕᗩﬡ said...

Ish, mesti banyak ! doakan yang baik-baik lah. Actually , ila nampak az tidur tadi . wahahaha. terror ah jawab test sambil tidur :P pehhh

AznizAzizi said...

gler!!!!!!!!!!!!!
xthu ke... az gntok sngat99
sian kt az...

ℱᗩᖙᖺᓰᒪᗩ ᕼᗩᔕᔕᗩﬡ said...

Bhahahaha. okay . kesian diaaaaa.
pi tiduq sekarang ! :D

AznizAzizi said...

hahahah... tnggal sorang ...

 
Rainbow Arch Over Clouds