Wednesday, 3 October 2012

Aku yang tersakiti :'(

Views



Pernahkah kau merasa jarak antara kita
Kini semakin terasa setelah kau kenal dia
Aku tiada percaya teganya kau putuskan
Indahnya cinta kita yang tak ingin ku akhiri
Kau pergi tinggalkanku

Tak pernahkah kau sadari akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari
Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia

Memang takkan mudah bagiku tuk lupakan segalanya
Aku pergi untuk dia

Tak pernahkah kau sadari akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari
Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia
(walau tak bersama dia)

Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia



Aku tak ada mood hari ni.. Mood ohh mood.. mana kau ??
assignment banyak tak siap ni..
tolong ! tolong ! tolong !
rasa macam nak berhenti belajar aje. adoinyepunn :/

Eh,orang dah tak nak buat apa paksa. Let it go :(
aku bahagia kalau dia bahagia. 

**OH TUHAN TOLONGLAH AKU,HAPUSKAN RASA CINTAKU
AKU PUN INGIN BAHAGIA WALAU TAK BERSAMA DIA :'(

okay baibaii. 
Hariyangtakbestbagiaku.
DhyMao.




TERIMA KASIH KEPADA YANG SUDI BACA YEE :)

5 comments:

Azniza Azli said...
This comment has been removed by the author.
Azniza Azli said...

ila releks la.. az pnye problems ag complicated dri ila.. sabar lah ye..

ℱᗩᖙᖺᓰᒪᗩ ᕼᗩᔕᔕᗩﬡ said...

Hahaha. i'm fine dear.. az lah yang kena banyak bersabar.. ^^ jangan risau pasal ila ye.. :)

Azniza Azli said...

jiwang!!!!!!!!!!!!! kak yong x pyah la nk jiwang sngat la...

ℱᗩᖙᖺᓰᒪᗩ ᕼᗩᔕᔕᗩﬡ said...

jiwang amenda pulak nii.. kak yong rock okayy... :'(

 
Rainbow Arch Over Clouds