aku sedang RESTLESS mohon di paham.

spoil ohh spoil weyy spoil oii spoil.

spoil rancangan akuuuuu.. 
aku pening dalam kepala aku banyak benda yang aku pikir.
apa kah yang sedang bermain dalam fikiran aku ni?
jangan main dalam fikiran sayaa , tolong jangan , tolonggg pergi dari fikiran ku ini.

aku nak benda tuhh , aku nak.. aku nakkkkk...
aku nak dapatkan nya.. bagi aku.. bagi benda tuh kat aku...
Walau apa pun yang terjadi kau akan menjadi milik ku juga.. percayalah..
aku nekad ni.. 
kenapa masih meragui aku ni? muka macam menipu sangat ke?
kau tunggu jelah aku.. tu pun kalau kau laku lagi..
Eh , kalau kau tak berkesan.. nahas kau yew! 
aku gunting-gunting kau , aku bakor kau , aku salai-salai kau.. biaq pi kau sana.
aku nak kau ! nak kau ! nak kauuuu ! 
 aku nak mimpi kan kau malam ni wahai WAIST NIPPER.
nak pakai kau , naik pakai kau , naik pakai kau.. ZzZZzZzZzzZzz ( tiduq sambil mimpi =..= )

ouh ya , esok ada quiz lagi, quiz english pulak.
quiz House keeping tadi agak senang sebab aku baca. wehoo!
tapi malangnya , tetibe mrs.Zue suruh keluarkan kertas kosong thennnnnnnn rupanya mrs Zue nak buat PRACTICAL TEST!! Omoooooo...
memang mencabar kesabaran aku lah. memang aku merapu dan meraban jelah tadi. poyoooo poyoooooooooooo poyooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.
Boleh pulak aku jawab bahasa ROJAK tadi. Bahasa inggeris + Bahasa Melayu + Lukis2.
memey bestlah.
tu makan diaa , asal la mrs ni tak kasi tahu awal awal naya ke aku jew.. 

Dah la. malas nak tulis lagi. menyakitkan hati aku je ingat benda yang terjadi antara aku dan kertas TEST aku tadi.

good night mak , aidil n family.. i love you damn damn much!
dhymao :/




Comments

Popular posts from this blog

Cintakan ALLAH kekal selamanya :)

Beras Cap SUKA HATI .

ULTRAMAN ~ \(^___________^)/