Saturday, 18 August 2012

Akhirnya.. Dapat Jugakk Guaaaaaaa ^^

Views

Ho yeayyyyyyyy ! Ho yeayyyyyy..
setelah sekian lama menderita di PIS , akhirnya dapat jugak balik ke rumahku syurgaku kat Bandar Pusat Jengka.
Gua rindu sama mak , adik-beradik , pakwe gua , anak-anak sedare gua.. Gua rindu semua lah.. !!

Acecehhh ==' kemain lahh nak ber GUA-GUA sangat lah kannn. wek!

Actually , aku happy sangat dapat balik rumah even aku just cuti seminggu je untuk berhari raya.. " Ini tidak adil , tidak adil bagi kuuuuuuuuuu " - mana cukup seminggu cuti meyh , paling kurang pun sebulan =..=

Cuti-cuti pun tak leh duk melaroo je , ada kerja yang menanti ==''


So , Tak perluuuuuuu terlalu beraya sakan sangat lah kan , cukup sekadar bersederhana sahaja ye FADHILA BT HASSAN oii -..-

be the best , beat the rest honeyy ^^ (sedang memujuk hati yang berduka lara)

Ehem3..
masih belum terlambat untuk aku ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN KEPADA SEMUA YANG MENGENLI DIRI INI & RAKAN BLOGGER'S SEKALIAN :))
-nak mintak maaf kat mak tersayang*Hamiah Mat Adam <3
-nak mintak maaf kat kakak-2 tersayang*Farisah, Fatirah, Fatinah, Farhana, Faiznur <3
-nak mintak maaf kat abang-2 tersayang*Faizat, Fairuz, Firdaos, Ahmad Tasfi, Mohd Fahmi, Fauzan<3
-nak mintak maaf kat teman teristimewa *Muhamad Aidil Othman <3
-nak mintak maaf kat My Girlfriend's yang ramai sangat tuu* Tehah, Thy , Syira, Eyla, Billa, Eika , ... , ...
-nak mintak duit rayaaaaaaaa. Hahaha!

K bhaiii :D


TERIMA KASIH KEPADA YANG SUDI BACA YEE :)

2 comments:

tirahzairi said...

sabar yer....hihi selamaat hr rya....

ℱᗩᖙᖺᓰᒪᗩ ᕼᗩᔕᔕᗩﬡ said...

okay , tengah sabarlah ni :)
selamat hari raya jugak tirah !

 
Rainbow Arch Over Clouds