ouh . talam dua muka !

aku tak suka orang yang perangai talam dua muka . kau tahu tak ape maksud talam dua muka ?
maksudnya berbuat baik di hadapan orang sedangkan di belakang mengumpat atau maki hamun .


contoh 1: Si polan ni memang talam dua muka. Depan orang bukan main mesra tapi dekat belakang orang mengata.

contoh 2: Aku talam dua muka sebab aku suka berlakon baik depan orang padahal aku kutuk habis-habisan.

contoh 3: Aku terpaksa jadi talam dua muka sebab hendak ambil kesempatan dekat orang lain.


memang aku tak sukaa .. depan lain belakang lain . kau nak tahu hal aku . aku cerita kat kau . kau cerita kat orang lain . well , cerita kau , aku simpan elok2 meyh . Kau nak ambil kesempatan atas persahabatan kitaa.. ouhh nooo ! sorry . maybe depan kau jugak aku boleh buat selamba cam orang bodoh & maafkan kau . tapi nak lupa ape kau buatt . just go to the hell . payahh .Harap kau cepat2 berubah . aku sayang kau sebagai sahabat . please do the same too me .
one more thing :

mulut kena jaga cikit meyh . agar tak ada yang terasa dengan kauu .. kauu .. & kauu :)
kalau muka kau cantik ke , kau kayaa ke .. tak ade maknanya pun kalau mulut kau macam tuu ..


kadang-kadang aku & kawan2 jadi talam dua muka jugak dengan kau . Pasal kami2 ni nak jaga hati kauu . think hardly sayanggg . 
aku bukan laa sape2 pun nak tegur . tapi aku luahkan ape yang aku rase patut dalam belog ni .
aku pun tak baikk ... ade masa mulut pun kurang hajarr .. tapii tak selalu macam kauu ..




Lot of Love , Dhylaa Hassan .

Comments

Popular posts from this blog

Cintakan ALLAH kekal selamanya :)

Beras Cap SUKA HATI .

Dapat Surat Tawaran Pulak -,-