Mata bengkak =,=

woiii . mata aku sebelah bengkak ahhh ... woi maluuuu ...esok dah ahh kena pergi UiTM cawangan Jengka , Pahang . Ada penyerahan wang pinjaman pembiayaan (WPP PTPTN) ..
Actually , aku tak mau pergii ... tak mauuuuuuuuuuuuuuuuu , tapi abang long aku kata better aku pergi laa dengar ceremah ptptn uhh ... Aduiih.. malasss.... -,-
Dengan bibir sakit , mata bengkak .. haaaaaaaaaaaa.. memang rase nak pakaiii spex mata size XXL jek esokk . ( Eh ? adee ke size spex cam gitu uhh ? tak tahu lak akuu hentam jek ahh )

woi . woiii ! apakah ? kenapakah ? aduhaiiii kesian aku kan ? hakhak .

perlukah aku memakai kaca mata hitam untuk menutup kebengkakkan mata ni ? atau ... buat-buat tak tahu ? arghhhh ! what the fishhhh .

atotototoooooooooooooo . kang aku pakai spex mata hitam besauu kang... ade orang ingat aku ni GEDIK's  laa plakk nak pakai spex besau-besauu segalaa bagaii . Tak pun orang ingat aku ni macam retis perempuan pulakk baru balik dari mahkamah sebab berceraii . hekhekhek .

Doakan aku berjaya menghadapi cabaran hari esok & hari-hari yang seterusnyaa okayy babee .

lot of love , me :)

Comments

Popular posts from this blog

Cintakan ALLAH kekal selamanya :)

Beras Cap SUKA HATI .

ULTRAMAN ~ \(^___________^)/