Wednesday, 16 May 2012

kaki ku kekok =,=

Views
haip .
hari tuu kakak aku belikan aku high heel . err ... kekok meyh ... bila pakai rase macam pondan pun ada.
haa.. tu laa mengatal sangat suh kakak beli.. then mula lah nak simpan jek , tak mau pakaii -,-
look like membazir kan? apa boleh buat.. aku tak yakin lagi boleh jejalan pakai kasut tinggi gitu-gitu an ... nanti aku tersungkur rebah jatuh terlentang ke bumi sape nak sambut ?? aku harap2 my mao aku lah yang sambut .. hakhakhak..
aku biase pakai kasut cam gini jek |
 mana layan kasut tinggi.. masih berfikir ape motif aku suh my kakak beli kan benda ni hari tu ?? ( saje nak menggedik kott =,= )

hai laa kasut tinggi , nanti aku pakai kau jugak dont sad-sad okayy .. :)
the end . lot of love , Dhyla Hassan .


TERIMA KASIH KEPADA YANG SUDI BACA YEE :)

4 comments:

sis92 said...

huhu pakai heels sesekali boleylah jgn selalu ;)

ℱᗩᖙᖺᓰᒪᗩ ᕼᗩᔕᔕᗩﬡ said...

sis | hu3 .... tak pernah pakai laa sis.. tu yang jalan cam pondan bila pakaii ..hehe

Sally Yatiey said...

haha. saya teringin nak beli heels tapi Ibu tak suruh, nanti jatuh katanya. haha :D

ℱᗩᖙᖺᓰᒪᗩ ᕼᗩᔕᔕᗩﬡ said...

sally
betul2.... hehe lau jatuh sebab high heels buat malu jek kann :P

 
Rainbow Arch Over Clouds