Wednesday, 16 May 2012

Beras Cap SUKA HATI .

Views
Kisah benar yang berlaku dalam rumah aku tapi tahun lepas punya kejadian..=.=

Al kisahnya beras kat rumah aku dah nak habis . Jadi , mak aku suruh lah kak anur aku text msg kat kak ina aku yang on the way balik rumah dari Perak belikan beras untuk rumah kami ni .

kak anur | salam , ina tolong belikan beras boleh tak ? yang 10 kilo .
kak ina | wslm , boleh.. beras cap ape ?
kak anur | beras cap suka hati .
kak ina | okayy...

Then bila dia balik kami pelik laa sebab dia beli beras cap Merbuk .. Mak pun tanya laa kat kak ina .

mak | kenapa beli beras cap merbuk ? beras cap suka hati tak ade ke ?
kak ina | ??? laa tadi kata beras cap suka hati ... so , ina beli laa ikut suka hati nak beli beras ape..
( amboii, rupa2nya akak aku tak pernah dengar jenama beras cap SUKAHATI kott..ekekeke )

aku dengan kakak2 aku yang lain pun jadi tukang gelakkan akak aku tuu.. HAHA.



Ni laa beras cap suka hati . Kami selalu makan beras cap ni laa.. :D

The end . lot of love , me :)


TERIMA KASIH KEPADA YANG SUDI BACA YEE :)

5 comments:

teha said...

ade jugak ek beras mcm tu.. hahahah !

ℱᗩᖙᖺᓰᒪᗩ ᕼᗩᔕᔕᗩﬡ said...

ade2.. haha.

sis92 said...

eh tak pernah dgr pun haha

ℱᗩᖙᖺᓰᒪᗩ ᕼᗩᔕᔕᗩﬡ said...

haha .. ade laa sis .. ekeke .. try laa carik . :D

Anonymous said...

Kt mn ye beli beras ni. Susah nk jmp:(

 
Rainbow Arch Over Clouds