aku si rabun .

Aku seorang gadis yang asalnya tak rabun , tapi disebabkan keghairahan aku tengok tv macam dah nak masuk dalam tv , baca novel dalam gelap (gila novel pun agak-agaklah) dan sebagainya menyebabkan mata aku semakin kabur.. Tarikh blablabla tahun 2006 mengubah keadaan mataku yang dulunya tak rabun menjadi rabun . semua sebab keghairahan aku yang menjengkelkan itu. Cikgu suruh aku buat kaca mata . okayy lah demi pelajaran aku buat , ceh padahal memang dah rabun nak demi-demi pulak laa kan . hakhakhak . Hidup sebagai si rabun ni agak merimaskan . Kadang-kadang bila kawan aku terserempak dengan aku and melambai-lambai tangan kat aku , boleh pulak aku buat bodoh je tak ada respon . Maaf yee , bukan sombong atau takburr , tapi aku tak perasaan . huhu .

Bulan depan buat kaca mata baru . mungkin makin bertambah power nih .
Pada yang tak rabun . Hargai lah mata anda . Pada yang rabun macam aku . Kurangkan power anda :D (ape yang aku meraban ni ? haa sudah.. gilos daa.. )

Pehh , gila sekma laa aku pakai ayat KACA MATA . hakhak .

Nota.Ibu.Jari.Kaki | spect aku masih boleh digunakan . saje gedik's nak buat baruu . :P

lot of love , me :)

Comments

[ wanni ] said…
beli la lens..hik3
sis92 said…
tulah tak jaga mata tu blablabla potpetpotpet :P
Sally Yatiey said…
Betul2. Saya pun rabun jugak ni. Nak beli spek baru. Spek haritu patah sebab accident kan :( Power pun semakin naik sekarang ni. Macam mana nak turun power tu? hehe
kak wanni | heyyy , dah kembalii kak wanni , rindu sgt lee .. tak reti pakai lens laa kak . hukhuk

sis | errr .. dah kena tazkirah free.. tulaa degil kan saya ni sis :)

sally | hehe . sama lah kita. yes , ade geng spect mata . hoho
cara nak turun kan tuu saya tak pasti sebab saya pun makin naikk..hehehe.. maybe banyakkan tengok benda hijau atau minum jus carrot :) hehe
CikZaitul said…
akk pun suke gak pakai lens dari spek..
now,minat spek beso-beso..sbb chumell :)
hehehhehehehe
akk pun rabun..nice n3 dik..
#done 4low u darl :)

Popular posts from this blog

Cintakan ALLAH kekal selamanya :)

Beras Cap SUKA HATI .

ULTRAMAN ~ \(^___________^)/