welcome to my big family ~





Assalamualaikum !! 
haa.. macam ni laa keluarga aku lau bergambauu.. mesti selonggok jee kan ?
hehehe.. biasa laa.. adik beradik aku ada 12 orang semuanya..
6 lelaki dan 6 perempuan, perfect match kan ?
 mak & arwahnya ayah aku memang laa tak kaya dengan harta ,
tapi.. mereka kaya dengan anak-anak yang ramai ni.. :)

okayy.. start with my lovely parents laa.. tak de diaorang , tak de laa kami2 ni..

ni gambau arwah ayah aku masa muda.. 
hensem ? 
memang laa.. hehehe
nama ayah aku : Hassan bin Madon
bekas guru di SKJ 12 ..
telah mengambil keputusan untuk bersara dari menjadi guru setelah 32 tahun bertugas sebagai guru
yang baik :) 
beliau menghembuskan nafas terakhir pada 26/4/2006
*ayah baik sangat tauu..
*ayah seorang yang tegas & penyayang..
*ayah akan bagi hukuman pada muridnya yang buat salah walau anaknya sendiri
*ayah jadi idola untuk semua pelajar ayah & anak2 ayah..
*ayah bimbing mak & anak2 ayah dengan baik sekali..
*ayah , adik sayang ayahh... :(


ni plak mak yang aku sayang..
namanya : Hamiah binti Mat Adam
cantik ?
memang laa ... :)
suri rumah sepenuh masa , jaga kami dengan baik .
mak masak memang sedap.. adik kalau demam , mak masak terus baik . hehehe
seorang yang penyayang , lembut , baik sangat ...sayang kamu maaak :)
aku memang respect gilaa laa kat mak & ayah aku yang boleh jaga kami 12 orang dengan baikk
yelaa kan, mak/ayah telah jaga anak ramai , anak yang ramai tu belum tentu dapat jaga diaorang dengan macam mana mereka jaga anak ramai tu time kecik ..

meh , aku kenal kan .. ni abang long aku 
nama nya : Faizat bin Hassan
berkerja sebagai pegawai eksekutif kat UITM, Jengka .
sudah mendirikan rumah bin tangga dengan Rosnita bt Jaafar 
jugaa berkerja di Uitm Jengka sebagai Naib pengarah , Perpustakaan Al-Bukhari UiTM Jengka Pahang

 haa.. tu gambau dia dengan anak sulung nya merangkap kepada anak sedare aku laa..
Khyrina Airin Sofia namanyaa.. :)
seorang lagi anaknya bernama : Muhammad Faris Hilmi

yang hensem ni.. abang ngah aku...
namanya : Fairuz bin Hassan
kerja dekat IOI GROUP , kulai jaya , johor .
*dia abang aku yang palinggg baikk laa..
*dia baru saja kehilangan isteri tercinta 17/12/2011 (kakak ipar ku sayang)
*Allah sedang menguji mu wahai abangku sayang.. kuatkan hati .

ni abang dee aku , namanya : Firdaos bin Hassan
with he wife Nor Aznie bt Jusoh
dua-2 berkerja sebagai guru . sorang kat SKUJ & SKJ6 ..
ni lak .. abg teh aku . nama dia : Ahmad Tasfi bin Hassan
kerja sebagai guru pendidikan khas di SKBP .
dua orang budak comel ni anak dia ( Anis Safiyah & Alya Safiyah )
hasil perkhawinan dengan Nor Maziedah bt Jamaluddin .
sorang lagi anak dia : Anas Syukri .
this is my older sister.. kakak sulung tapi anak yang kelima laa..
namanya : Farisah bt Hassan
berkerja di Angkatan Tentera Malaysia.
berkhawin dengan Rahman bin Sinigi ,juga berkerja sebagai komando , ATM.
yang ni abang mie aku bersama isterinya .
nama : Mohd Fahmi bin Hassan
pegawai am , Uitm Jengka.
isteri : Siti Zaitun bt Abdul Razak.
student Uitm, Dungun . (ijazah sarjana muda Bisnes management)
second sister yang baik .. 
nama : Fatirah bt Hassan 
suami Zarul Kassim bin Zakaria
anak comelnya : Zaratul Aqisya
kak ina time khawin :P
nama : Fatinah bt Hassan
staf nurse di Syukur Elit Dialisis
suaminya Haromie bin Ibrahim , Navy di Lumut perak.
kak ana time khawin .
nama : Farhana bt Hassan
suaminya Ferdaus bin Bidi 
anak comel lote nya : Arsyad Hanafi 
kak anur ku cayangg ~
nama nyew : Faiznur bt Hassan
kerja kat sebagai juruaudit kat Mega Rancang , Johor .
belum khawim tapi sudah berpunyaa okayy :P
abang pozan yang baik hati :P
nama : Fauzan bin Hassan
belajar di IKM Tan sri Yahya Ahmad , pekan .
belum berkhawin.. 
sudah berpunya ke belum ? aku pun tak tahu :P

hoho . ni dia anak bongsu yang sudah besar Gajah :P
my name is Fadhila bt Hassan
bekas pelajar SKBP / SMKJP2 .
lepasan SPM 2011..
tak tahu laa belajar kat mana lagii..

okay that alls..

thanks mak . ayah lahir & besar kan kami dengan baik.
jasa mu tak dapatku balas sampai mati .

k bai . bai


Comments

aisya said…
ramainya adik beradik.. mesti best jadi yg bongsu ni.. hehe..
alhamdulilah , rezeki allah bagi adik beradik ramai .
hehe.. layanan sama adil ajee walaupun anak bongsu ni :)
best laa jugak aisya .
Anonymous said…
As salam... Saya try browse nama saya kat dalam Google, ternampak nama Khyrina Airin Sofea.... Errr... nama sy Khyrina Airin Fariza n sy ex-student kat ITM Jengka... boleh tahu cmne abg/kakak awak namakan anak dia Khyrina Airin Sofea?? Hihihihi....

Popular posts from this blog

Cintakan ALLAH kekal selamanya :)

Beras Cap SUKA HATI .

Dapat Surat Tawaran Pulak -,-