Wednesday, 25 April 2012

She's calling me . ouhhh :P

Views
Haip . Guess what ? hehe . tadi my genius friend call . haha . lame gila kitaorang borak doe . haha :)
dia maxis aku celcom . HAh . memang terbaik bila berborak sebegitu lama . sebelum tu aku duk gayut dengan my MAO laa.. tengah borak2 , then ade nombor naik .. mula2 aku ingat abang pozan aku uhh call .. sebab nom dia 0111 blablabla .. pastu aku cakap ahh kat bf aku ..
aku | jap yee abang pozan call .
MAO | okayy ...

bila aku dengar suara . laa Rafidah kee .. hehhee .. happy wey dapat borak2 dengan kawan aku tuu . dah lama aku tak dating dengan dia . Hari tu time aku ngan member yang lain gi KFC dia tak ada .
ouhhh . i miss youu fidah !
terlama pulak kita borak kann ? dan lagi kita mengumpat2 sikit kann . ade laa berbakul2 jugak laa dosa kering tadi . hehe . thankyouu sangat2 sebab sudi call ilaa nii :) well , kawan2 aku panggil nama aku ila :) nama manja gituu . ahaha..

Nak bagitahu yang Rafidah ni genius orangnya . kekadang aku rasa nak pinjam otak dia kejap time belajar . ahahaha.. hope dapat jumpa kamu & kawan2 kesayangan kita yang lain laling . :)

Kawan2 kesayangan aku yang genius dan membuatkan aku jealous secara sihat dalam akademik |
Zuria . Rafidah . Syira . Eyla . Nabila . Eira . Atikah .. & ramai lagi laa hukhukkk... korang memang pandai giloss. :)


perkenalkan itu laa Rafidah yang aku duk sibuk cerita tadi okayy .
di gambau time kami tingkatan 4 science dulu . muda remaja lagi okayy . ahaha .
thankyouu sebab call ila ehh fidah. 
iloveyouu .. ekekekke .

*sudah siap packing baju untuk esok . T_T sedih jauh darimu MAO . 
iloveyouu x2 m.aidil.o :*


TERIMA KASIH KEPADA YANG SUDI BACA YEE :)

No comments:

 
Rainbow Arch Over Clouds