Friday, 6 April 2012

petua halau semut =,=

Views
salam .. hu haii..
ee... rumah siapa yang tak wujud semut eh ?
kau ? kau ? atau kau ?
rasa - rasa aku lah , kebanyakkan rumah orang mesti ada kan ?
kat rumah aku sekarang banyak gilaa semut ...
eh ? gilaa sangat ke ?
tak laa ... tapi boleh laa nak mengundang rasa marah yang membara ni -,-
mana tak nya , asal aku nak makan jee ade je semut duk berjalan atas makanan aku ..
tu baru aku tinggal 30 minit ...
kalau jag air plak jangan nak cakap laa kalau tak letak dalam peti ais..
ee.. geramnya , rasa nak picit2 je perut semut mayat ni =,=
(waah , sungguh beremosi kamu dhyla oii)
masa musim mengawan semut2 ni tak ingat dunia berasmara dana..
bila dah bertelurr... hamboii banyak lak anak nya ...
hasil nya .. banyak mengganggu emosi aku ..
bak kata budak-2 sekarang ni ... tuu makan diaa ~ wekk .
aku bukan laa nak menidakkan kejadian yang Maha Mencipta ..
tapi , ni luahan hati aku yang dah banyak bersabar dengan kau wahai semut mayat ! hehe
suda la aku jadi agak2 pelupa sekarang dek kerana termakan kau !
ee.... hampeh laa kau .

okay klik sini untuk mendapat petua menghalau semut yang budiman tu yee ! 

okkay .. tata :P




TERIMA KASIH KEPADA YANG SUDI BACA YEE :)

1 comment:

mama pipie said...

mama pn geram sgt kalau ada semut kat umah esp kalau semut mayat tu.. selalunya mama lap2 semua tempat dia lalu. pastu insya allah ok

 
Rainbow Arch Over Clouds