mahu ke Johor dah . :(

Assalamualaikum . okay esok aku dah nak berangkat ke kulai jaya johor . stay kejap dengan abang aku kat sana . kesian dia tinggal sorang-sorang kat sana . tapi sedih pulak aku nak tinggalkan muhamad aidil kat jengka ni. harap dia okay2 aje kat sini . tak mau curang2 ehh sayangg ... -,-
kejap je duk sana , sebab tak lama lepas tu aku kene gi temuduga untuk Maktab or Uitm pulak kan .


Yang bergaris tu semua tarikh penting bagi aku laa kan . *yang ade label Fan Page uhh abaikan jek .
so, nanti kalau aku ade masa aku berbloging lagi . Aku busyy . aku & MAO kena kuatkan hati sebab makin hari dugaan makin mencabar untuk kami berdua . betul laa cakap cikgu aku . tak ade zaman yang paling best selain zaman sekolah . =,= Eh , yeke ? bagi aku yang paling best mase cuti sekolah jek . haha .. ^^
i loveyouu mak , iloveyouu aidhyl , iloveyouu family , iloveyouu kawan.


haha . annoying gilaa . 

Comments

Popular posts from this blog

Cintakan ALLAH kekal selamanya :)

Beras Cap SUKA HATI .

ULTRAMAN ~ \(^___________^)/