kawan ouh kawan .

hai . hai . hai :)

aku blogwalking - blogwalking kat blog2 orang .
ramai cerita pasal kawan2 diaorang wooo......
ehh.. aku pun nak jugak ahh . eh tetibe jek . ekekeke.

okay buat post kali ni aku nak tujukan Khas . khas ?
eh . cam gerak khas lak ehh ?
huhuhu
err.. one more time ...aku nak tujukan khas buat sahabat aku yang bernama 
jeng jeng jeng .

cak . cak . cak !!
ni laa gerangan orangnya yang cantik lagi manis ni .

kami kenal since aku darjah satu & sampai sekarang laa aku kenal dia.. ekeke
takkan tak kenal lakk..melainkan aku ilang ingatan .. haihh.. mintak jauh laa .
-safinah ni seorang yang berani . aku ingat lagi masa aku pergi sekolah dia tahun lepas kat SMKJP 
ouhh , berani dia jadi MC masa ade menda tah pasal sains teras ni .
respect habis laa.. lau aku ni .. cakap terketar-2 dah kat depan orang.
-dia baik . sopan . cantik . pandai jaga diri nya. Moga Allah akan sentiasa menjaga martabatmu sebagai wanita solehah sayang . aku suka dengan sikapnya yang islamic..
mudah-mudahan safinah & keluarga sentiasa dilindungi oleh yang Maha Esa.
dilimpahkan rezeki . dan berjumpa jodoh yang baik . soleh .. Amiin Ya Robb . 

okayy . tata .


Comments

Safinah Harun said…
malu sungguh diri ini wahai sahabat..... insyaAllah...sahabat dunia akhirat
amiin ya robbal alamiin sahabatku :)
Sis AI said…
Waaah.. Promote kwn ehh.. InsyaAllah, Amin3 ya Rabb. Mudah2han sis pun ada kberanian jgk mcm dia, heehe!
err.. hehe.. tak promote laa sis .. just memperkenalkan aje.. she nice person ..
Amiin .. mudah2an ya sis . saya doakan untuk sis . :D

Popular posts from this blog

Cintakan ALLAH kekal selamanya :)

Beras Cap SUKA HATI .

Dapat Surat Tawaran Pulak -,-