baru habis baca Novel Miss Blur :)

assalamualaikum . hu haii ..
aku baru habis baca novel Miss Blur by Ebriza Aminnudin .
okayy .. mula-2 aku survey novel-2 cinta kat kedai buku laa kan .
aku pun tertarik laa dengan cover novel Miss Blur ni .
okayy. aku pun baca sikit sinopsis kat belakang nya ..
then , aku pun nak beli laa kan ... 
so , aku keluarkan duit RM15 dari purse aku .. then bagi laa duit kat chasier kedai tuu...
yelaa ,novel ni harga dia RM15 takkan aku nak bagi RM30 plak kan ?
hehehehe .
okayy .. excited weyy nak baca .. baru-baru ni aku baca novel Doktor Cinta by Dyadila , memang terbaik laa jalan cerita dia . aku pun boleh ketawa sorang2 , bila part sedih tuu .. haduii , sampai menangis-2 , berhingus-2 aku . punya laa aku menghayati .. bestt ouhh novel tuu ... ^^
tebal memang laa tebal . tapi memang puas hati laa baca :)
okayy , okayy ... berbalik pada novel Miss Blur tu tadi , aku balik rumah semalam bukan terus baca tapi aku makan2 dulu .. ala , makan marshmallows celup coklat jee. hehe :P yummy !
okayy.. aku pun buka laa pembalut novel tuu.. ( acecehh itu pun mau cerita ke ? )
okay mula-2 aku bacaa . hah ? laa ni cerita budak2 lagi laa.. pasal budak tingkatan 3 yang kena buli rupanya.. seriously aku ingat itu novel CINTO -,-
ala , tak semangat ouhh nak membacaa.. biasa laa aku dah 18 tahun kan . alalalala.. berlagaknya kau .
tapi , aku still baca.. maybe ada keunikkan dalam jalan ni mana tahu kan ... 
okayy .okayy ! akhirnya aku sudah habis membaca . best jugak ceritanya..
moral of the story | *sebagai pelajar kita tak perlu laa bercintan-cintan ni .
fokus ituu penting maa * sahabat sejati akan sentiasa bersama kita walau time kita susah or senang .
*keyakinan diri mesti ada dalam diri supaya kita tidak laa dibuli ..
Banyak laa moral-2nya.. 



Pesanan kepada yang tak baca lagi novel ni |
* tak kenal maka tak cinta , jadi baca dulu sampai habis novel apa yang anda baca baru laa boleh nilaii novel tu best atau tidak .. mesti ada sebab novel tu di cipta kan .. hehehe
setiap novel ada moral & keunikkannya tersendiri :)

k tata .

Comments

Popular posts from this blog

Cintakan ALLAH kekal selamanya :)

Beras Cap SUKA HATI .

ULTRAMAN ~ \(^___________^)/