Sunday, 1 April 2012

alolo . comel nya kamu !

Views
salam ~ hu haiii .
comel tak baby kat atas tuu ?
eiii ~ nak ! nak ! nak ! 
sejuk je mata memandangkan...
anak anugerah Allah .. 
tapi masih ada yang mau membuangnya . (Y^Y)
mintak jauh laa aku jadi macam tuu .. haiihh...


comel . comel . comel !


jatuh cinta kat baby-2 ni :P



heee.... iloveyou ! 

k bai . bai ~


TERIMA KASIH KEPADA YANG SUDI BACA YEE :)

4 comments:

Syasya Johan said...

baby yang paling atas tu korean ke?
bnyk kali jumpa gabar budak comel tu..

Syazana نور said...

bila tengok gambar baby comel gini, mula la tiba2 rasa gatal nak nikoh..ishhhh

eLLa n aLia said...

comelnye baby2 ni..
awak di tag, hehe.. http://nurfa22.blogspot.com/2012/04/8-contest-thank-you-allah-for.html

ℱᗩᖙᖺᓰᒪᗩ ᕼᗩᔕᔕᗩﬡ said...

syasya : anak orang korean laa kot , memang baby ni selalu orang nampak , comel kan ? hee

yana : hehe.. tuu laa tak sabar nak tgk muka anak sendiri kan ? hehe

ella : aah comel hehe eh , awak tag saya ? thanks dear.

:P

 
Rainbow Arch Over Clouds