alolo . comel nya kamu !

salam ~ hu haiii .
comel tak baby kat atas tuu ?
eiii ~ nak ! nak ! nak ! 
sejuk je mata memandangkan...
anak anugerah Allah .. 
tapi masih ada yang mau membuangnya . (Y^Y)
mintak jauh laa aku jadi macam tuu .. haiihh...


comel . comel . comel !


jatuh cinta kat baby-2 ni :P



heee.... iloveyou ! 

k bai . bai ~

Comments

Syasya Johan said…
baby yang paling atas tu korean ke?
bnyk kali jumpa gabar budak comel tu..
Syazana نور said…
bila tengok gambar baby comel gini, mula la tiba2 rasa gatal nak nikoh..ishhhh
eLLa n aLia said…
comelnye baby2 ni..
awak di tag, hehe.. http://nurfa22.blogspot.com/2012/04/8-contest-thank-you-allah-for.html
syasya : anak orang korean laa kot , memang baby ni selalu orang nampak , comel kan ? hee

yana : hehe.. tuu laa tak sabar nak tgk muka anak sendiri kan ? hehe

ella : aah comel hehe eh , awak tag saya ? thanks dear.

:P

Popular posts from this blog

Cintakan ALLAH kekal selamanya :)

Beras Cap SUKA HATI .

Dapat Surat Tawaran Pulak -,-