aku ni sombong ke ? -,-

salam .
huu hai ! haduii aku makin busy sekarang ni .
ke sana sini . baru2 ni sambut birthday anak-2 saudara aku ( arsyhad hanafi 1 tahun ,  zaratul aqisya 2 tahun ) pas tu anniversary kak tiera aku nan suami dia :)
busy ouhh .....
berbalik pada tajuk aku tu .
aku ni sombong ke erkk ?
haduii tak pasal-2 kena label SOMBONG dengan sorang ni .
dia cakap aku sombong . mentang-2 la aku ni pandai -,- katanya .
haduii.. salah aku ke erkk ?
entahlah , malas nak fikir lah .
tapi terkilan kott tiba-2 nak sound aku macam tuu..
bersepah lagi kott kawan kau yang sombong apesal lak aku yang kena ?
aku tak kacau hidup kau pun . 
jangan laa nak marah-2 tak tentu pasal.
aku tak heran pun membe aku cerita pasal kawan laki dia jadi sombong lepas ada makwe.
normal la beb
kau pun sama kan ?
kalau gf kau kawan dengan laki punya laa kau marah bagaii.. 
kau tengok laa diri kau duluu.. kawan perempuan , adik angkat keliling pinggang .
ape punya olang laa kau ni .
kau fikir kau baik sangat laa kot.. 

#hangin betul aku . =.= sabar jee la .


Comments

Popular posts from this blog

Cintakan ALLAH kekal selamanya :)

Beras Cap SUKA HATI .

Dapat Surat Tawaran Pulak -,-