ada ke yang mampu bace post belog aku yang panjang berjela ni =,=

salam .
seriously hari ni memang aku tak ade mood nak buat ape2 , tak ade selera nak makan laa.. serabut ahh kepala lutut aku ni.. eh ? awatnya kau ni dhyla oii .
badan aku dah lemah gilaa dah wehh . dari semalam tak makan nasik ke hape .. semalam just makan buah lai . lai . laii jek .. hari ni lagi best gi keluar dengan mak aku . beli handphone baru dia . pastuh dia ajak gi kedai makan jek . ye laa pagi tadi aku bangun siap2 , then terus berambus gi naik teksi jek  hahaha . kau ade ? haha . abang2 busy kerja . naik kereta tambang jek laa .
okay . okay sambung story balik ....
mak aku tanya nak makan apa.. aku yang sememangnya tak ade mood .. *geleng2 .. tak nak,tak nak... okay mak makan jek okay . cik akak kedai tu asal nampak jek muka aku mesti dia dah tahu aku nak oder air apee...eh tau2 jek akak ni kan ? ni sayang kat akak ni... =,=
cik akak | minum ... milo laici ehh ? *sambil senyum2 gituu , manis sekali senyumannya . auww :P
aku | aah .. *sambil angguk2 .. senyum kurang bermaya . -,-
pehh . hari ni memang tak makan ape2 langsung ahh.. tak selere weyy . minum air milo laici pun tak sampai separuh ... err ..buah laici pun aku tak makan.. selalunya , bukan nak cakap apee laa.. aku memang minum sambil kunyah buah laici lagi uhh.. eh ? minum sambil kunyah ? wooo.. hebat ahh .

napee laa dengan aku ni .. nak kata kurus .. tak jugak ahh ... gemuk jek aku tengok <O_o>
ehh .. gemuk ke ? ahahahha.. :P
okay .okay baru jek 10 saat tadi mak aku panggil suh makan.. my MAO pun suh makan..

aidil | makan laa .. tak sayang kita kee urmm..
aku | sayang sangat.. tak selere jek ni :( muah sikit ekekeke...

okay.. aku tak nak makannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ! muktamad .
eley , dhylaa.. kau nak diet pun agak2 ahh .. eh , sorry sikit ehh bilaa plak aku diett weyy.. bia ahh aku gemuk punn .. ahahaha..
peduli plak aku lau aku gemuk punn.. *cehh padahal takot badan berlemak . hakhak*

dear MAO , maaf bukan tak nak dengar cakap awak ... tapi .. saya betul2 tak ade selera.. saya janji esok saya makan banyak2 ehh :(

iloveyouu mak,aidil,family,friends.. tata :)

p/s | ehh , agak2 ade ke yang bace post aku yang panjang2 nehh dari atas ke bawah ehh.. muak kott.. muak sudah. heran pulak akuu kan .. ahahaha . XD

Comments

teha said…
diet bole , tp jgn lupe mkn jugak.. hee :)

Popular posts from this blog

Cintakan ALLAH kekal selamanya :)

Beras Cap SUKA HATI .

ULTRAMAN ~ \(^___________^)/