Friday, 9 March 2012

ULTRAMAN ~ \(^___________^)/

Views
SALAM :)

haipp... hari ni banyak gile keje kene buat..biase laa kitew an anak dara kene laa buat keje umah.. ala, xsusah pun buat tu sume cuma antara MALAS dengan RAJIN jek... aku ni.. kejap2 rajin.. kejap2 malas.. haha -  ouh yeahhh .. xlame lagi mak n kak anur aku balik dr johor !! gumbira di dada niey ~ 

haihhh duduk plak dgn anak sedara aku ANIS ni haa.. layan kartun je laa aku... sebab tu laa aku buat title ULTRAMAN . bab tadi aku baru pas tengok cite ultraman dekat chanel astro ceria dgn budak kenit niey haa... haiihh.. bolee plak aku layan cite uhh.. cam best plak aku tengok tadi... hahhaa...

okay lah . nak sambung buat keje yang tertangguh ... olla :P


haa.. ni patung ultraman anak sedare aku FARIS .. dye suke sangat tgk cite nehh... amacam comey x patung dye.. hohohoho.. aku amek gambau ni dah lamee time aku tengah sibuk study mase SPM 2011 dulu aa.. sempat gak aku posing kan ultraman kecik ni atas buku-2 aku.. heeeee...

kiut miut jugaa ultraman kenit ni.. cer tengok jap -



 kan . kan . kan ? comell kan ~   okay laa nak terbang ke dapur duluuu ade keje yang perlu di bereskan di sana :D

k bai ~ \(^_____^)/


TERIMA KASIH KEPADA YANG SUDI BACA YEE :)

3 comments:

chiz said...

nak tanya,kt mana anak buah awak beli patung ultraman tu? tgh cari untuk my nephew. kalau awak boleh tolong,just email saye kt Anoechizxyah@yahoo.com.thank you:)

Unknown said...

Beli mane ye patung 2?..

Unknown said...

Beli mane ye patung 2?..

 
Rainbow Arch Over Clouds