Terima Kasih Kawan :D


salam !
okay laa.. aku nak berterima kasih pada kawan blogger aku yang bernama wanni :)
sebab daa ajar aku cara nak tag nama orang or ape2 kat entry >_____<
hahaaa.. selama ni mana aku reti weyy... buta IT sal benda-2 ni... hohohoho ~  tapi sekarang aku dah tauu.. pada yang still tak tahu lagi tuu.. bole la try cari cara-2 nak buat dekat internet -taip je macam mana nak tag nama orang kat entry blog.. compom kuar laa.. ataupun tnye kawan-2 yang tahu..
malu bertanya sesat jalan kan ? okay laa , result SPM akan kuar 21/03 ni.. berdebar2 betul.. malas nak tahu result sendiri =,= 
 k bai :) iloveyousomuch my RESULT be nice to me -,-

- maodhy forever -

Comments

[ wanni ] said…
sama-sama dhyla~ camtu la cara tagnya untuk entry :D

yang penting lepas tag kat entry, dhyla kena mention dekat blog orang tu~

Pandainyer~ hehe :D
Fadhila Hassan said…
thanks, wanni lagi pandai ~ :D

Popular posts from this blog

Cintakan ALLAH kekal selamanya :)

Beras Cap SUKA HATI .

ULTRAMAN ~ \(^___________^)/