Wednesday, 14 March 2012

tentang rasa -astrid-

Views

hu hai ~
okay.. semalam aku tengok vanilla coklat episod akhir .. happy ending , i likee... hahaaa...
actually aku bukan selalu tengok pun cerita uhh.. tapi di sebabkan semalam EPISOD AKHIR jadi aku pun tengok laa kan .. heheehe.. semalam uhh cam aku terdengar lagu TENTANG RASA by astrid ader terselit dalam cerita tuhh... cam best lak aku dengar lagu tuhh... meh kita hayati sama-2 liriknya okay ... ^___^

aku tersesat menuju hatimu
beri aku jalan yang indah
izinkanku lepas penatku
tuk sejenak lelap di bahumu
*courtesy of LirikLaguIndonesia.Net
reff:
dapatkah selamanya kita bersama
menyatukan perasaan kau dan aku
semoga cinta kita kekal abadi
sesampainya akhir nanti selamanya
tentang cinta yang datang perlahan
membuatku takut kehilangan
kau titipkan cahaya terang
tak padam didera goda dan masa
repeat reff [2x]
dapatkah selamanya kita bersama
menyatukan perasaan kau dan aku
dapatkah selamanya kekal abadi
sesampainya akhir nanti selamanya


copy / paste dari : http://liriklaguindonesia.net/astrid-tentang-rasa.htm#ixzz1p6UqFDWz
 :P


okay.. tata :)


TERIMA KASIH KEPADA YANG SUDI BACA YEE :)

2 comments:

[ wanni ] said...

wani pun tgok jugak vanilla coklat tu~ so sweet~ sonot dan loving jep, walaupun dalam cerita, hihi :D

Fadhila Hassan said...

betul-3 dhyla setuju dgn wani :D

 
Rainbow Arch Over Clouds