Friday, 23 March 2012

Kejutan Result Spm =.=

Views
Assalamualaikum . hu hai :)
lama daa tak updated blog , =.= lame ke ? 
aku senyap sekejap lepas dapat keputusan SPM rabu tuu . 
blur kejap . -,-
okay laa.. straight to the point jee laa kan .
Alhamdulilah result aku baik sangat laa jugak ( bagi aku laa) 
aku bersyukur sangat-2 coz aku dapat 6A2B1D .

happy laa jugak , sebab dapat happy kan mak , family nan cikgu-2 .
actually aku sendiri tak sangka yang aku bolee dapat result macam tuu..
bukan aku jee tak sangka family nan cikgu-2 aku pun tak sangka jugak .
haha , yelaa aku ni kat sekolahh banyak main-2 jugak .
kat rumah pun jarang nampak aku study .
Malas jugak laa . 
Aku ni jenis tak leh study hard sangat . aku study santai2 jee . =.=

A : sejarah . matematik . pendidikan islam . perdagangan . sains . prinsip perakaunan
B : bahasa melayu . bahasa inggeris
D : matematik tambahan =,= ( naseb baik subjek ni lulus )
bak kata papa daud : D , okay laa tu D untuk Daud :D

syukur kepada Allah kerana dengan izin Nya aku dpt keputusan ni :)
thanks to my mom , Puan Hamiah & family sebab selalu sokong aku .
thanks muhamad aidil , my teacher's & my friend's.... iloveyou all so much :) 
tanpa kalian semua saya tak bersemangat !


haha . ni aku nan mama Asidah :)
comell kan ? tak lama lagi dapat adik baru laa aku .
iloveyou so much mama ! terima kasih coz tak jemu-2 ajar kami dak-2 
prinsip akaun yang nakal .

p/s : hubungan baik dengan Allah perlu di jaga , tanpa restuNya kejayaan belum pasti milik kita :)
# hey , tahniah kawan-2 sweet aku kat SMKJP2 dengan result cemerlang masing-2 .
tahniah-2 coz sekolah kita jadi 5 sekolah terbaik daerah maran .

okay , tata :D



TERIMA KASIH KEPADA YANG SUDI BACA YEE :)

2 comments:

Nadea Hutt said...

see? mesti gempak punya result awak. hee anyway tahniah!!

mira maisara said...

wahh..tahniah :D

 
Rainbow Arch Over Clouds