Saturday, 17 March 2012

Hearbeat =,=

Views
 Salam 
hu haii ~ denyutan jantung aku makin laju bila memikirkan pasal result SPM ni.. stress jugak kekadang, pas dapat result ni.. kene fikir nak sambung belajar kat mana pulakk.. hoi . hoi . aku masih tak puas bercuti lagi laa,, heheehee
Hopefully dapat sambung belajar same-2 dengan my Mao , selain mak ayah , family , Mao adalah salah sorang inspirasi aku time belajar . sumber semangat aku taw.. hohoho :)
result pun ntah berapee.. mogaa aku n kawan-2 dapat result yang bagus & lulus semua mata pelajaran ~
aku risau subjek addmath & sejarah aku ni... errrr... ntahh laa... *__* ~
k bai ~ 


TERIMA KASIH KEPADA YANG SUDI BACA YEE :)

2 comments:

Faryan said...

wahh...awak All the bez ye..sy pun tgh tunggu reslut SPM jugak ni..ok !

Fadhila Hassan said...

hehe , insyaAllah.. awak pun all the best okay , hopefully kita sama-2 dapat result cemerlang , Amiin :)

 
Rainbow Arch Over Clouds