hang out :)

okay . hari khamis dulu tuu kan , 
lepas ambil result tu aku pergi jumpa kawan2 aku yang tersangat laa ohsem .
yelaa dah lama tak kumpul sama-2 .
rindu makin menebal nii :P
kitaorang memang gila-2 . tak berubah pun walaupun
dah lama tak jumpa . 
happy sangat laa . 

meh nak tunjuk sikit gambau-2 kesayangan aku ni :)

 ni Ain Nur Hidayah & Noor Hazwani :) cute kan .

 nie Nor Syahirah & aku laa (Fadhila) huhu...

 ni tween aku , Noor Fadilah & aku , ain , wani , zuria , syira :)

 Noor Fadilah & Nurull Syahira :P comell diaorang ni .

 tuu .. Zuria . Ain . Nur Atikah :)

 2 gadis cute miut ni namanya : Zuria Ikazira & Nurull Syahira .

 Aku dengan
 Putri Nurul Nabila yang Cun + cantik :)

 si Cantik eira & eyla :D

wanni , aku & ika :)


ouhh . memang ohsem laa kawan-2 aku ni . 
hope korang berjaya dalam bidang yang di ceburi okay :) Amiin .
aku perasan laa kan kalau siapa-2 yang nak jumpa kawan2
mesti lepak kat KFC . tak sah lau tak tangkap gambau kat situ .
termasuk laa kami =.= 

 okay tata .

Comments

[ wanni ] said…
amboi..sedapnya makan kfc, nyum2 !!

Popular posts from this blog

Cintakan ALLAH kekal selamanya :)

Beras Cap SUKA HATI .

Dapat Surat Tawaran Pulak -,-