Good Luck Sis :)

ASSALAMUALAIKUM :)

Hai Peeps , jap lagi aku mau hantar kakak aku NUR pergi terminal temerloh... 
dia ada temuduga dekat Johor :) . Dia cakap berdebar-2 laa.. hahaa... 
aku nak ucapkann : Good Luck Sis , jangan nak debar sangat laa kan.. wat lek jeaa.. hehehe ..
InsyaAllah, ada rezeki tak ke mana peluang perkerjaan tu kan . 

my MAO pulak pergi kuantan semalam , ada kenduri doa selamat kat rumah saudara dia.. maybe ahad pagi baru on the way balik ke sini balik ~ haaaaa.. rindunya kat dia.. okay aku happy jugaa laa dapat jumpa dengan dia jap semalam , dia datang rumah aku.. sebab aku nak bagi cincin silver yang aku beli untuk dia.. cincin yang aku kasi dulu hilang.. aku happy laa , hilang pun sebab dia hargai apa yang aku bagi.. dia pakaii cincin tuu walaupun tengah buat keje-2 ape2 pun.. hehe so aku beli baru.. aku nak dia selalu pakai.. hilang lagi pun xpee aku beli baruu.. hehehe.. sayang sangat laa ~ 

okay aku bagi dia bantal bentuk SMILE 
hehe.. besar , murahh jee.. aku harap dia sukaa .. 
then hadiah birthday aku dia kasi purse warna pink :
okay, seriously memang aku sukaa.. thanks yang . :D

okay laa.. tu jee..  k bai ~ :)


Comments

Popular posts from this blog

Cintakan ALLAH kekal selamanya :)

Beras Cap SUKA HATI .

ULTRAMAN ~ \(^___________^)/