Tuesday, 7 February 2012

TERIMA KASIH MY MAO :)

Views
haluu.. dalam kesibukan aku menjadi babysiter .. sempat lagi aku tulis blog aku niey ea.. huhuhu..
hari ni aku nak taip2 pasal mao aku... hee waa.. suda sekian lama ..baru aku ckap pasal mao aku niey..
ape itu mao?? huuuu... itu bukan la mainan atau gurauan semata2.. tapi itu ialah... jeng .jeng .jeng~
MUHAMAD AIDIL B OTHMAN :P
my lovely boy dari dulu sampai skunk la kan... dan harap2 untuk selama-lamanya..
dia baik . romantik . syg aku . haha ! aku pun tak baik ,tak jahat sedang2 jea...

hurm...hurmm.. thanks mao coz do this to me =='
waa.. aku suda bertukar menjadi burger...
huuuuu... niey mao aku buat an ... haha thanks mao,mao,mao... bai . bai~


TERIMA KASIH KEPADA YANG SUDI BACA YEE :)

1 comment:

Haruno Hana 하나 said...

waa... nampak sedap aje.. hehe ^_^

 
Rainbow Arch Over Clouds