suka masak,tapi tak pandai masak... =='

seriusly aku mmg suke tgk2 orang masak2.. mak,akak2,akak ipa masak........ cam best jea.. actually aku un suka masak......  aku ni bukan la buta betul masak2 ni tapi nak masak2 yang advance tu yg aku xreti..haha

al kesahnya hari ni aku saje2 jea nak masak telur tumis ..==' katanyer...haha
nak tujuk pro tu jauh sekali.. aku just nak buat makanan tghari jea.. yela .. selalunya mak aku ada masak pagi,petang,malam.. ni aku duk seorang lak time tu.. kaka ipa aku ader hal ckit..
dengan bersemngatnya aku masak... sambil2 tu buat air milo gula .. jenguk2 anak sedare yang dalam jagaan aku mase tu yang sedang tidur dalam bilik...-ANAS- yela .. lau tetibe jatuh katil tak ke naye..

masak punya masak... hasilnya T_______T SEDIIHH !
termasin,termanis sume ter lah..haha.. heyyy.. slalu aku masak sedap...tetibe hari niey jadi cam org xpenah masak.. huuuu... hampa hatiku... kaka ipa aku makan.. dia kata okay jea.. tapi aku tgk pun xselere masakan sendiri.. huuuhuu..maybe di sebabkan masih trauma mak tersayang jauh dari mata,tapi dekat dihati..


Comments

gades pelik said…
ada waktunya masakan kita kurang menjadi..same mcm gades

btw, jom join contest gades kat sini

http://sigadispelik.blogspot.com/2012/02/contest-kata-kunci-strawberi.html
Mishter Izwän said…
dear my follower: new entry in my site, feel free to visit

http://speechless009.blogspot.com/2012/02/hacked-wireless.html

Popular posts from this blog

Cintakan ALLAH kekal selamanya :)

Beras Cap SUKA HATI .

ULTRAMAN ~ \(^___________^)/